Case Siebers Groep – Exclusiv magazine
Siebers gaat naar de beurs. En niet zomaar een beurs, de Masters Expo en de Excellent beurs. Naast een prachtige stand wil men de bezoeker graag een kwalitatief magazine meegeven. Een uitgave die recht doet aan de hoge norm die Siebers voor haar tuinen hanteert. Daarbij wil men de aandacht vestigen op de disciplines die bij Siebers dagelijks uitgevoerd worden. Van ontwerp tot aanleg, van styling tot onderhoud. En dan met name aandacht voor de mensen erachter. Want ook Siebers begrijpt, het gaat altijd om de mensen.
De Medeplichtigen gingen uitgebreid in gesprek met diverse personen van de diverse afdelingen binnen Siebers. En dat waren leuke gesprekken. Omdat ze inspireerden. Aan alles is te merken dat je met mensen te maken hebt die het mooie vak op basis van kennis en gevoel uitvoeren. Die passie zie je terug in alles. Verbluffende ontwerpen, tot in detail geregisseerde aanleg en slim onderhoud. Siebers doet het allemaal.
Op basis van de persoonlijke interviews zijn diverse artikelen uitgewerkt die duidelijk maken hoe Siebers de realisatie en het
onderhoud van de mooiste tuinen garandeert. Aangevuld met professionele beelden en leuke weetjes over het gevoel van en het verblijven in een Siebers tuin.
Het magazine is een geslaagde weergave van de belofte die Siebers uitspreekt; A touch of Gold. A Touch of Gold van Siebers is herkenbaar en maakt het voor de buitenwereld uniek. Het is een vingerafdruk. Met persoonlijke en kenmerkende lijnen, maar altijd een geheel. Precies zoals een Siebers tuin.
“Ik ging op zoek naar een marketingbureau, voor een nieuwe profilering. Ik wilde namelijk zo’n lekker dik rapport met veel visuals, schema’s en moeilijke woorden. Zo kan ik mijn baas tenminste overbluffen, lekker moeilijk doen. Mooi niet dus. De presentatie die ze hier gaven was veel te duidelijk. Mijn baas snapte het van begin tot eind.”